Když jsem si přečetl název tohoto vajíčka, chvíli jsem musel přemýšlet. Helix? To třeba jako šroubovice DNA? Hned jsem si prohlížel obrázky a uznal, že toto vajíčko má asi s biologií něco společného, protože podle žilnatého vzhledu jsem si v první moment řekl něco ve smyslu, že vypadá, jako by z něj na mě měl vyskočit filmový vetřelec. Optal jsem se manželky, zda se cítí jako statečná Ripleyová.

Cítila…

Luxusní vibrační vajíčko Helix

Když poštou dorazila luxusní krabička, opravdové dárkové balení, uznali jsme, že tohle je asi dost vysoká liga.

Vajíčko i jeho ovládání (sloužící také samo jako vibrátor) je velice decentních rozměrů, oboje se mi vejde do jedné dlaně. To je obzvlášť výhoda, pokud ho chcete použít tak, jak je uživatel nabádán, totiž jako tajnou hračku na veřejnosti.

VIDEO z našeho rozbalování:

Obě části jsou vyrobené z velice příjemného měkkého silikonu, takže netlačí ani nestudí. Stejně tak tvarově jsou řešené víc než šikovně. Ouško na vajíčku samotném je dlouhé pro snadné vyjmutí, a ovládač je velký tak akorát, abyste jej mohli držet v ruce a současně jím dráždit. Vajíčko je také díky použitému materiálu vodotěsné, tak se nemusíte bát ho zasunout co nejhlouběji (opravdu, ty uši dělají hodně!), vzít si ho do vany (ovladač radši nechte v suchu, u toho bych se už od pohledu bál, že vodotěsný není) a čistit ho pod kohoutkem.

Co příprava k použití?

Menší problém nastal během zapojování baterií. Do vajíčka se dává jedna AAA, přičemž polarita je díky pružince k odšroubovaném víčko jasná. Ovšem ovladač na dvě baterie AAA mě zmátl. Nahlédl jsem dovnitř a pružiny, normálně jasné znamení, že toto je záporný pól, byly obě v hlubinách ovladače, ani jedna na víčku.

Podíval jsem se schválně do návodu, ale ten, ač obsahuje instrukce, jak vložit baterie, poněkud mlčel, co se týká polarity (obrázek v návodu měl pružiny nakreslené jinak, než jak byly ve skutečnosti ve vajíčku.). Zkrátka a prostě, takovéhle zapojení jsem snad ještě neviděl. Jak se ukázalo, skutečně baterie vedle sebe nepatří ve stejné orientaci, ale jednu je nutné dát hlavou dolů. Je to jen detail, ale matoucí detail. Pak už stačila jen trocha hygieny a vajíčko bylo připravené k použití.

Osahat si ovládání chvíli trvalo

Na vajíčku je jedno skryté tlačítko, které má drobnou nevýhodu, že ho po hmatu nenajdete. Nečekejte tedy, že byste hračku připravili pro partnerku jako milé překvapení ve tmě. Zapnout to prostě musíte ve světle. Tlačítkem vajíčko pouze připravíte, Vibrace nebo pulzy se zapínají dálkovým ovládáním.

Zjistěte kolik stojí vajíčko
ZJISTIT CENU

A tady nastává další drobný problém. V okamžiku, kdy píši tuto recenzi, přede mnou výrobek leží na stole. Zapnul jsem jej a zkoušel mačkat tlačítka na dálkovém ovládání (jsou jen dvě), abych vám popsal, jak to funguje. Moc nemůžu. Ano, horním tlačítkem zapnu a přepínám módy vibrací vajíčka. Dolním ovládám vibrace dálkového ovládání, které pak můžete přiložit kamkoliv, kde ještě chcete dráždit.

Jenže když přepínám funkce a obecně zkouším, po kolikátém stisknutí to co dělá, nastává chaos. Jedno tlačítko ovládá vibrace vajíčka, druhé zase ovladače… Ale pak pojmete podezření, že to je naopak. Následně mačkáte tlačítka nazdařbůh, abyste něco změnili. On v tom systém doopravdy je, ale musím se přiznat, že během každého zkoušení jsem ho musel hledat zase a znovu, protože jsem ho vždy zapomněl.

Jak ale vajíčko uspokojuje?

Když už zapojíte správně baterie a zjistíte, jak je to s ovládáním, čekají vás už jen samé příjemné věci. Vajíčko vibruje silně, ale ne zbytečně moc. Když jsem ho po zavedení zapnul, manželka se jen slastně natáhla na posteli a vychutnávala si ten pocit.

Po chvilce jsem do akce zapojil i ovládač, který jsem jí přiložil k poštěváčku. Jednoduše řečeno, po všem tom krocení téhle hračky se ukázalo, že co má dělat, to dělá na jedničku. Hráli jsme si s různými módy vibrací a pulzů, a těch je na výběr opravdu přehršel. Každý si nakonec najde oblíbenou kombinaci. Nebo jsem naopak styl vibrací naschvál měnil, jen abych ženu překvapil.

Vajíčko je tiché. Stačí ho stisknout v ruce, abyste uznali, že toho moc neslyšíte. Když je obklopené podstatně větším množstvím masa (tenhle obrat zní strašně, ale odmítám se ho vzdát!), není slyšet vůbec, takže použití na veřejnosti nic nebrání. Jen si dávejte pozor, jak manipulujete s ovládáním, abyste náhodou v divadle zčistajasna nezapnuli vibrace na něm.

Kolem a kolem, Helix je luxusní kousek, který sice není zcela bezchybný, ale když už se s ním naučíte, opravdu stojí za to.

Klady

Zápory