Nákup přes internet je v současné době mezi lidmi velmi populární. Velké množství e-shopů nabízí téměř všechno, od potravin přes oblečení až po zážitky a zahradní techniku.

Zákazníci při online nákupech oceňují zejména klid a úsporu času. Při nákupu erotických pomůcek hraje velkou roli i dostatečné soukromí. Každého neláká představa vybírat si pomůcky pod dohledem prodavače.

Nákup prostřednictvím e-shopu je tedy vhodnou volbou pro všechny, kdo potřebují klid, soukromí a domácí atmosféru. Všechny e-shopy však nejsou stejně kvalitní a důvěryhodné. Tato recenze je věnována e-shopu lovesexshop.cz.

Technologie e-shopu

E-shop lze zobrazit v PC i v mobilu. Nápisy hlavních kategorií jsou málo kontrastní oproti pozadí.

Sortiment

Sexshop lovesexshop.cz se sídlem v Maďarsku poskytuje širokou nabídku erotických pomůcek pro každého. Kromě klasiky jako jsou vibrátory, dilda, umělé vaginy, lubrikační gely nebo Venušiny kuličky lze vybírat také z kategorie dámského a pánského erotického prádla, erotické kosmetiky a zábavných pomůcek. Nezapomnělo se ani na vyznavače BDSM, milovníky slev a nadšence do novinek.

Značky

Sexshop lovesexshop.cz se prezentuje jako obchod zakládající si na kvalitním zboží prověřených značek. V nabídce se vyskytují značky Durex, Pantyrebel, Lelo, Smile Crazy, Lola DiCarlo, Tracys Dog a mnoho dalších.

Certifikáty

Certifikáty obecně zaručují určitý předem stanovený standard, který by měl majitel tohoto certifikátu splňovat.

Pokud tedy získá certifikát nějaký e-shop, jeho vystavením má šanci získat větší důvěryhodnost, a motivovat tak k nákupu i nerozhodné zákazníky. Sexshop lovesexshop.cz na svých stránkách žádný certifikát neuvádí. Certifikát však není jediným vodítkem při výběru e-shopu, často lidé vyhledávají i zkušenosti uživatelů.

Velmi vhodným portálem pro získání zkušeností uživatelů je heureka.cz. Lovesexshop.cz sice neuvádí certifikát od heureky „ověřeno zákazníky“, z dostupných příspěvků uživatelů však převládá zákaznická spokojenost.

Objednávka

Při objednávání produktů má zákazník možnost volby podle jednotlivých kategorií, do kterých jsou výrobky logicky rozděleny. Velkým plusem je přehledné uvedení kategorií hned v horní řádce stránky.

Zákazník tedy není nucen hledat a proklikávat se množstvím pro něj v danou chvíli balastních informací. Poněkud rušivě při objednávce působí nabídka výrobků hned pod řádkem s kategoriemi. Obrázky nabízených výrobků jsou velké, hodně barevné a chybí logická návaznost při jejich uspořádání.

Jejich vyobrazení do rámečků navozujících pocit karet způsobuje určitou monotónnost, která zřejmě nebyla při tvorbě stránek záměrem. Vizuálně nepříjemný je nepoměr mezi velikostí nabízených výrobků oproti malému písmu hlavních kategorií, které navíc není ani nijak zesíleno nebo barevně zvýrazněno.

Vyhledávání v jednotlivých kategoriích je zpracováno velmi přehledně. V hlavní kategorii se dále rozbalí nabídka jednotlivých podkategorií a zákazník může přejít přímo do skupiny výrobků, které hledá.

Horší situace nastane, pokud se zákazník rozhodne vyhledávat podle ceny nebo by rád vyfiltroval svou oblíbenou značku. Přímo z hlavní stránky tento způsob vyhledávání umožněn není, což je významný nedostatek. V současné době patří ke standardu většiny e-shopů možnost používat různě pokročilé filtrování, kde si zákazník může navolit požadavky a teprve podle nich hledat vhodný výrobek.

Pro zákazníka, který přesně ví, co hledá, je vyhledávání v jednotlivých kategoriích asi dostatečné. Pro tápající a hledající inspiraci je však tento způsob zcela nedostatečný. Situaci nezachrání ani vyhledávání pomocí lupy. Naštěstí se zákazník v případě problémů může obrátit na zákaznickou podporu, telefonní číslo je viditelně uvedeno v horní části stránky včetně provozní doby infolinky.

V momentě, kdy se uživatel úspěšně popere s výběrem vytouženého produktu, může zahájit nákup vložením výrobku do nákupního koše. Po otevření nákupního koše se objeví seznam přidaných výrobků, jejich cena a cena dopravy.

Uživatel je upozorněn, kolik peněz ještě musí utratit, pokud chce dosáhnout na dopravu zdarma. Neobjevuje se však nabídka žádných produktů, které souvisejí s kupovaným zbožím a mohly by být pro zákazníka zajímavé. I kdyby si zákazník chtěl něco doobjednat, systém mu to nikterak neulehčí, protože mu neučiní vůbec žádnou nabídku, kterou by jednoduchým kliknutím stačilo přidat do košíku.

Zejména u objednávek, kde pro dosažení limitu bezplatné dopravy stačí menší částky, by vhodná nabídka mohla být pro zákazníka lákavá. Kromě radosti dopravy zdarma by měl možnost bezpracně si doobjednat zboží, na které třeba zapomněl anebo ho rád vyzkouší. V tomto momentu objednávky se jedná vyloženě o oboustranně promarněnou šanci.

V další kroku objednávky je zákazník vyzván, aby se přihlásil ke svému již existujícímu účtu, nebo aby si založil účet nový, pokud nakupuje poprvé. Uživatel s účtem není obtěžován nutností stále dokola zadávat dodací a fakturační údaje.

Také může požádat o odběr novinek a sledovat svou objednávku. Je zde zachována i možnost nákupu bez registrace, kterou ocení zejména zákazníci nakupující jednorázově. Nákup bez registrace preferují také uživatelé, kteří si nechtějí zřizovat velké množství účtů na různých webech a uchovávat tam své údaje.

Po zadání fakturačních a dodacích údajů uživatel potvrzuje objednávku, čímž uděluje souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami a s ochranou osobních údajů. V dalším kroku následuje volba platebních a dodacích podmínek.

Platební podmínky

Při platbě má zákazník na výběr pouze ze dvou způsobů. Jedním z nich je platba platební kartou přes společnost Barion. Druhým způsobem je platba na dobírku, ta je však nabízena pouze v hotovosti, pokud zákazník zvolí dopravu kurýrem.

Zákazník nemá možnost převést platbu na účet předem, ani nelze platit platební kartou při předání. V ceníku není uvedeno, že by dobírka byla zpoplatněna, což je poměrně neobvyklé v porovnání s ostatními e-shopy.

Dodací podmínky

Nabídka způsobu dodání je značně osekaná proti současnému standardu. Zákazník má na výběr pouze kurýra společnosti GLS, kde je dodací lhůta uváděna 2-3 pracovní dny. Druhým způsobem je zásilkovna. V obou případech je účtován poplatek 100 Kč, není-li dosaženo útraty zajišťující dopravu zdarma.

Ze způsobů dodání byla zcela vyloučena Česká pošta, která přitom patří k jednomu z nejběžnějších dopravců. Není nabízen osobní odběr ani expresní dodání v blízkých lokalitách. Poplatek za dopravu je poměrně vysoký a pro zákazníka, který dělá pouze menší objednávku, do jisté míry i odrazující. Zcela chybí informace o způsobu balení takto choulostivého zboží.

Pouze v obchodních podmínkách je zmínka o diskrétnosti bez bližší specifikace, co si pod pojmem diskrétnost v pojetí lovesexshop.cz představit. Zákazník tedy s nadsázkou musí počítat s tím, že mu přijde zásilka třeba i v průhledném obalu.

Finální hodnocení

E-shop lovesexshop.cz působí poněkud tajemně a narychlo vybudovaně. Grafika je slabá nepropracovaná. Červená barva na pozadí sice vyvolává erotické dusno, ale to je po vizuální stránce všechno. Tvůrce webu si nedal práci s odlišením velikosti a stylu písma podle důležitosti, obrázky se slévají v jednolitou masu.

Ohledně funkčnosti webu je naprosto nevyhovující vyhledávání, které neumožňuje pokročilejší filtrování. Výběr ze způsobu dopravy lze považovat za zcela nedostatečný, cena dopravy poměrně vysoká. Na druhou stranu hranice pro získání dopravy zdarma není nijak závratně vysoká.

Drahá doprava tedy může být motivací, aby zákazník nakoupil více a ušetřil na dopravě. Ohledně zkušeností zákazníků se jich moc dopátrat nepodařilo, ale vesměs jsou hodnocení kladná nebo neutrální. Lovesexshop.cz zaujme snad jenom širokou nabídkou produktů.

Na druhou stranu tento e-shop ani ničím vyloženě neodrazuje. Je to zkrátka jeden z mnoha e-shopů s poněkud pokulhávajícími, ale při obou přivřených očích dostačujícími službami a solidní nabídkou erotického vybavení. Nákup v lovesexshop.cz lze považovat za přijatelné riziko s možná mile překvapujícím výsledkem.

Klady

  •  

    Široká nabídka

  •  

    Převážně kladné nebo neutrální recenze

Zápory

  •  

    Neprofesionální vzhled webu

  •  

    Omezená možnost vyhledávání

  •  

    Nedostatečný výběr způsobu dopravy

Aktuální cenu a možnost objednat si prohlédněte zde:

DO OBCHODU