Vibrační vajíčko se stává čím dál tím více oblíbenou hračku. Jeho všestrannost a nenápadnost jsou obrovskými výhodami, ať si chcete sama, nebo s partnerem pohrát… A to jak doma, nebo veřejnosti, bez toho, aby to všichni okolo věděli. Je ale velmi důležité si vybrat tu správnou hračku.

Velké, velké, …

Teď mám u sebe vajíčko Cally. Vajíčko je velikostně větší, než na co jsem u podobných hraček zvyklá. Je vyrobené kombinací silikonu a ABS plastu. Do těla hračky se vsouvají 2 AAA baterie, které ale nejsou součástí balení. V první třetině vajíčka se nacházejí 3 výstupky, které ho obepínají a pomáhají zvýšit dráždivost.

Na jeho konci je ouško, díky kterému se jednoduše vytahuje z klína. Vajíčko je bezdrátové a proto je k němu přiložený ovladač ve tvaru srdce. Tomu se baterka jednoduše vyměnit nedá (musíte vyvinout solidní úsilí), ale dle mé zkušenosti tato věc obyčejně vajíčko přežije. Ovladač obsahuje tlačítko na vypnutí/zapnutí a tlačítka +/-. Je prakticky jedno, kterým z tlačítek začnete, protože po přechodu všech režimů začně cyklus vibrací znova. Celá sada je v pěkné bílo-fialové kombinaci.

Rozměry vajíčka:

• délka – 9,5cm
  • šířka – 3,2cm

… ne vždy výhoda!

Zjistěte kolik stojí vibrační vajíčko Cally
ZJISTIT CENU

Jak jsem už psala, vajíčko je o trochu větší než ty, které jsem si dříve užívala. Na použití během vaginálního sexu mi přijde nepohodlná, až nepoužitelná. Jednoduše dvě velké věci v jedné dírce nejsou vždy příjemné. Samo o sobě může být ale pěkným zpestřením večera, dne nebo i nákupu. Dosah ovladače byl různý, ale pravděpodobně to záleží i na síle baterek. Maximálně se nám ho podařilo ovládat na 5 metrů, ale nejčastěji jsme ho používali jen v blízkosti hračky.

Jak utopit vajíčko

Za největší negativum považuji to, že hračka je dodávána bez jakéhokoliv návodu na použití. Na krabičce tedy je něco napsané, ale je to v nějakém asijském jazyce, který mě nic neříká. Vycházela jsem jen z obrázků a z těch mi došlo, že je tichý a voděodolný. Vždy jsem si ráda hrála s hračkami ve vodě, jen jsem tentokrát vyměnila gumovou kachničku za silikonové vibrační vajíčko.

Piktogram mě nalákal, proto jsem to musela vyzkoušet. Jenže vajíčko ještě asi 2x po tomto pokusu fungovalo, ale pak umřelo na věčné časy. Jestli to byla moje chyba, protože jsem špatně pochopila návod, nebo se jedná o nějakou výrobní vadu netuším. Ovladač je šikovný a dobře padne do ruky, ale jednou se mi ho podařilo shodit na zem a řekneme si pravdu to se občas stává a rozdělil se ve spoji. Dal se jednoduše zacvaknout dohromady a fungoval dál.

Bylo to jen na krátko

Celkově se mi hračka líbila, ale samozřejmě až do doby než nepřestala fungovat. Vhodným střídáním vibrací je s ním možné dosáhnout orgasmu a partnerovi se bude taky líbit. Nechat si ho vibrovat v pochvě, zatímco si s partnerem užíváte anál je skvělé odreagování po dlouhém pracovním týdnu.

Klady

Zápory

Vhodné pre každého Životnost baterie